UKEN SOM GIKK#93

Ukens høydepunkt 

Besøk av Maren, var SÅÅ koselig! 🙂 <3

Ukens opptur 

  1. Samtale Tirsdag og Fredag! Helt klart!
  2. 2. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke å gikk tur, og da jeg var med hun jeg vanligvis er med 1 time hver 3 uke å går tur! Det var veldig kjekt!

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ting bare aldri kan bli bedre :-/

Ukens innkjøp

Kjøpte disse 3 julekulene i dag, dem var så søte! At jeg klarte ikke la være!  <3 -Dem var på 50% og da! 😀

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse fine turer denne uken også, som alltid! Og nå er føret egentlig veldig fint! For snøen ligger! Så gått turer rundt i boligfeltene her, og ned til sentrum, og ellers et par turer nede ved elven(folkestien) Brøyta der og SÅ fint atte det er helt fantastisk! 🙂

Ukens mat opplevelse

Pizza på Milano i går, var godt! 🙂

Ukens sang 

Hjem til jul-Benjamin Beats

Ukens serie 

Ikke sett på noe som helst serie eller på TV denne uken heller! 🙂

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg