UKEN SOM GIKK#97

Ukens høydepunkt 

Da jeg var med fritidskontakten min, vi bakte og hadde det fint 🙂

Ukens irritasjonsmoment 

Ikke noe nevnt, ingenting glemt!!

Ukens opptur 

Samtale Mandag & Fredag! Gjør dagen mye lettere for meg.. Når andre ting ikke går braa!!

Ukens innkjøp

Kjøpte meg 2 nye joggebukser, SÅ billig! Virkelig kuppet sitt! 59 kr pr bukse! 😀

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker med brun saus og poteter i dag! 🙂

Uken beste treningsøkt 

Gått masse turer tross denne kulden! Synes virkelig den kulden kan gi seg nå! Er så mye mer slitsomt å gå når det er så kaldt!!

Ukens sang 

Rundt fingern-Kevin Boine

Ukens serie 

Selvfølgelig Bloggerne, gleder meg til ny uke og nye Bloggerne episoder! ÆÆH! <3

Håper dere har hatt ei superfin uke, og ønsker alle ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg