UKEN SOM GIKK#99

Ukens høydepunkt 

Koselig besøk av Venke på Tirsdag! <3

Da jeg var med fritidskontakten min på Mandag, og vi bakte å hadde det koselig! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ting aldri blir bedre! :/

Ukens opptur 

Samtale på Tirsdag og Fredag! Gjorde uken min 10 ganger bedre!! -Sier litt.. Veldig glad for det! 🙂

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk ! 😀

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse turer denne uken også, som alltid! I forskjellig vær,men  kommet masse snø! Og noen dager har det vært fint å gå, og andre dager glatt under snøen! Og det er ille synes jeg! For da har man ikke kontroll. Og blir anspent i hele kroppen! Men må gå tur å gjøre det beste ut av det tenkte jeg! 😀

Ukens mat opplevelse 

Spiste Pølsegryte med ris i går, det var veldig godt! <3

Ukens sang 

La dagen vare evig-Rotlaus

Ukens serie 

Denne uken har det vært mye kjekt å se på TV. Bloggerne (var siste uken for denne gang) Også Farmen kjendis har startet, også Sophie Elises verden.  SÅ koselig!! <3

Håper dere har hatt ei finfin uke, og ønsker alle ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg