VELDIG STORT!

Dere som har lest bloggen min lenge, vet kanskje at jeg før har jobbet (hjelpa til som ekstra i en barnehage) Og at det ble avsluttet for litt over et år siden! Og at jeg trivdes VELDIG godt der! Og at jeg elsker barn! Og nå skal dere høre.. I forrige uke så ble jeg oppringt, med spørsmål om jeg hadde lyst å komme tilbake å hjelpe til ei stund fremover! Og jeg ble helt satt ut! Og så vanvittig glad og det er skikkelig stort for meg å få muligheten på NY, noe som jeg ELSKER! Og vært der for første gang denne tiden I DAG! Så hatt en fin dag! 🙂 Er virkelig så glad og takknemlig for dette! <3

Håper dere har hatt en fin start på uken! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg